2009. szeptember 29., kedd

After party


Úton hazafelé megbeszéltük, hogy a hétvégén Juditéknál szülinapi ill. fénykép nézegető buli lesz. A héten volt a gyerekek és Erika szülinapja is.

Judit és Zoli sütöttek - főztek, terülj-terülj asztalkám várt minket és kb. +20 ember. Judit lazán, az összes ismerősét erre a napra hívta......Nem tudom, hogy csinálja, honnan van ennyi energiája, talán éjjelente őt is töltőre teszik, mint egy telefont:)

Büszkén mutogattuk a HÁZról készült képeket, - a képek mindenkinek tetszettek, a házról csak annyit, hogy néhányan a totális újraépítést javasolták. ( Mint társtulajdonos megjegyzem, ez nem egészen ilyen finoman hangzott el. Inkább így: „Dózeroljuk le, aztán a téglákat pucoljuk meg és rakjuk újra a falakat.” Na itt meg/kiakadtam/tunk. Ok, de akkor hogyan lesz nekünk majd’ 100 éves paraszt kúriánk.) Hát... én jól elbizonytalanodtam...majdnem egy egész napra, amikor megkérdeztem Juditot, hogy ő mit is gondol. Hihetetlenül megkönyebbültem...ő is meg akarja menteni...

Már a bulin elkezdtük tervezni, hogy októberben, ha jövünk hol fogunk lakni, mit fogunk csinálni: majd szigetelünk, kitakarítjuk a padlást, vakolatot verünk, diót, szőlőt és almát szedünk. Mi ketten bármi szednénk, csak mehessünk már.........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése